RSS
RSS

:: AVANT DE COMMENCER :: Hors RP Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Hiboux de Mina

Invité
Invité
Ven 1 Mai - 15:05
Invité

Dear destinataire,

S
ed si ille hac tam eximia fortuna propter utilitatem rei publicae frui non properat, ut omnia illa conficiat, quid ego, senator, facere debeo, quem, etiamsi ille aliud vellet, rei publicae consulere oporteret?
Quam ob rem ut ii qui superiores sunt submittere se debent in amicitia, sic quodam modo inferiores extollere. Sunt enim quidam qui molestas amicitias faciunt, cum ipsi se contemni putant; quod non fere contingit nisi iis qui etiam contemnendos se arbitrantur; qui hac opinione non modo verbis sed etiam opere levandi sunt.
Siquis enim militarium vel honoratorum aut nobilis inter suos rumore tenus esset insimulatus fovisse partes hostiles, iniecto onere catenarum in modum beluae trahebatur et inimico urgente vel nullo, quasi sufficiente hoc solo, quod nominatus esset aut delatus aut postulatus, capite vel multatione bonorum aut insulari solitudine damnabatur.

Eodem tempore Serenianus ex duce, cuius ignavia populatam in Phoenice Celsen ante rettulimus, pulsatae maiestatis imperii reus iure postulatus ac lege, incertum qua potuit suffragatione absolvi, aperte convictus familiarem suum cum pileo, quo caput operiebat, incantato vetitis artibus ad templum misisse fatidicum, quaeritatum expresse an ei firmum portenderetur imperium, ut cupiebat, et cunctum.

Ton nom et prénom.
© sobade.

Code:
    <link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Kaushan+Script' rel='stylesheet' type='text/css'>
    <link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Devonshire' rel='stylesheet' type='text/css'>
    <center><div style="background: url('http://i57.servimg.com/u/f57/18/41/76/42/paper_10.jpg'); width: 500px; box-shadow: #000000 0px 0px 10px; border-radius: 30px;">
        <div style="text-align: center; font: 30px 'Kaushan Script'; color: #332D26;">Dear [i]destinataire[/i],</div>
    <div style="width:410px; padding: 10px; font-size: 12px; font: 'Times new roman'; line-height: 1,10;text-align: justify; color:#000;"><div style="font-size:300%;float:left; font-family:'Kaushan Script'; color: #332D26; margin-right:8px;margin-left:2px">S</div>ed si ille hac tam eximia fortuna propter utilitatem rei publicae frui non properat, ut omnia illa conficiat, quid ego, senator, facere debeo, quem, etiamsi ille aliud vellet, rei publicae consulere oporteret?
    Quam ob rem ut ii qui superiores sunt submittere se debent in amicitia, sic quodam modo inferiores extollere. Sunt enim quidam qui molestas amicitias faciunt, cum ipsi se contemni putant; quod non fere contingit nisi iis qui etiam contemnendos se arbitrantur; qui hac opinione non modo verbis sed etiam opere levandi sunt.
    Siquis enim militarium vel honoratorum aut nobilis inter suos rumore tenus esset insimulatus fovisse partes hostiles, iniecto onere catenarum in modum beluae trahebatur et inimico urgente vel nullo, quasi sufficiente hoc solo, quod nominatus esset aut delatus aut postulatus, capite vel multatione bonorum aut insulari solitudine damnabatur.

Eodem tempore Serenianus ex duce, cuius ignavia populatam in Phoenice Celsen ante rettulimus, pulsatae maiestatis imperii reus iure postulatus ac lege, incertum qua potuit suffragatione absolvi, aperte convictus familiarem suum cum pileo, quo caput operiebat, incantato vetitis artibus ad templum misisse fatidicum, quaeritatum expresse an ei firmum portenderetur imperium, ut cupiebat, et cunctum.
    </div>
    <div style="margin-top:15px; margin-right:20px;text-align: right; font: 20px 'Devonshire'; color: #332D26;">Ton nom et prénom.</div><div style="margin-left: 20px;text-align:left;font: 11px 'Times new Roman';color:#332D26">© sobade.</div>
    </div>
    </center>

Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Ven 1 Mai - 15:40
Invité

Prenom Nom
Adresse

Prenom Nom destinataire
Adresse du destinataire

Dear Mina,

A
voir de tes nouvelles me touchent beaucoup. Je suis heureuse de savoir que tout se passe bien pour toi et que tes vacances te plaisent. Profites-en.

Je prends note de tes demandes et je ferais mon possibles pour que tout soit prise en compte le plus rapidement possible. Je dois avouer avoir le temps pour ça à aujourd'hui.

Ici la vie est cependant bien différente. ne m'en veux pas de ne pas te l'avoir dit avant, mais je n'ai simplement pas eu l'énergie cela. le deux novembre, les mangemorts ont organisé une attaque sur toute les bibliothèques moldus de Londres à l'occasion des lectures nocturnes. La mienne n'a pas été épargné et tout est partie en fumée. J'en ai échappé de peu grâce à Dorian qui m'a soignée comme il le pouvait. Tout est détruit, mais cela sera reconstruit grâce à ses soins. Il est architecte et fera tout pour m'aider. Ne t'inquiète pas pour moi, cela aurait pu être pire.

Profite de tes vacances, tu ne pourras rien faire ici et comme je te l'ai dit, je vais bien.

J'ai hâte cependant de te revoir, car tu me manques.

Sasha Woolf.
© sobade.

Invité
Invité
Ven 1 Mai - 16:01
Invité

Prenom Nom
Adresse

Prenom Nom destinataire
Adresse du destinataire

Dear Mina,

L
es choses ont, dirons-nous, un peu changé... J'ai appris que c'était un sorcier te crois moi, je lui dois la vie. Il est qui puis est des plus doué dans son domaine, l’un des meilleurs peut-être et il a ma confiance, sans que je ne sache vraiment pourquoi. C'est dirons-nous compliqué mais je ne veux pas en parler par lettre.

Ne t'inquiète pas, je me doute que tu n'en savais rien et je ne t'en veux pas. Tu ne serais pas mon amie sinon. J'ai pleine confiance en toi.

Sasha Woolf
© sobade.

Invité
Invité
Mer 6 Mai - 18:34
Invité

Prenom Nom
Adresse

Prenom Nom destinataire
Adresse du destinataire

Dear Mina,

J
e vais bien, je te le promets. n'écourte pas tes vacances pour moi, cela n'en vaut vraiment pas la peine.

Non, ne demande rien à Arcturus s'il te plait, je ne suis pas sûre que je supporterai qu'il est ce contrôle sur moi. Je tolère que vous soyez fiancé et que tu sois avec lui, c'est déjà bien assez pour le moment. Je ne veux rien lui devoir, sans être désagréable ni rien.

Je te dis à bientôt.

Sasha Woolf
© sobade.

Contenu sponsorisé
Contenu sponsorisé
Page 1 sur 1Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut